Vores opdateringer under COVID-19-pandemien

 

Under COVID-19-pandemien forbliver vores forpligtelse over for patienter, vores medarbejdere og de lokalsamfund, hvor vi driver virksomhed, uændret.

 Vi vil fortsætte med at levere vores produkter, beskytte vores medarbejderes sundhed og træffe foranstaltninger til at støtte læger og sygeplejersker, idet de arbejder på at overvinde COVID-19. Hver dag bliver der stillet nye spørgsmål og givet udtryk for bekymringer, og vi ønsker at holde dig informeret med opdateringer om leveringen af vores produkter mv. har du spørgsmål hertil er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på 70 777 880.


I øjeblikket oplever vi ikke nogen problemer med forsyningen. Vi er velforberedt på situationer som denne, og vi har en opbevaringspolitik, der sikrer langsigtet forsyning. 

For at beskytte vores medarbejderes sundhed og sikkerhed, har vi bedt alle ikke-produktionsansatte om at arbejde hjemmefra indtil videre. Under disse ekstraordinære arbejdsforhold sikrer vi, at medarbejderne har støtte til at holde sig aktive, arbejde ergonomisk hjemmefra og tilpasse sig en digital arbejdsplads. 


Vi fortsætter med at overvåge situationen og dele vores opdateringer.


Opdateret den, 12. januar 2021